Als organisatie bent u waarschijnlijk altijd op zoek naar manieren om de efficiëntie van uw werkprocessen steeds weer te verhogen. Ook wilt u risico’s zo veel mogelijk inperken. Er is een manier waarop u beiden bereikt: door uw archief te laten scannen. Het digitaliseren van uw archief zorgt er namelijk voor dat de data die hierin te vinden is veilig gesteld wordt voor brand en andere calamiteiten. U bent immers niet langer enkel afhankelijk van de fysieke datadragers, maar heeft ook een digitale versie. Daarnaast wordt het gemakkelijker om de gegevens die u nodig heeft te vinden, doordat u de digitale bestanden eenvoudig kunt doorzoeken. Dit levert u en uw medewerkers veel tijdsbesparing op. Schakel een expert in om zeker te zijn van hoge kwaliteitHet scannen van documenten en het digitaliseren van andere datadragers uit uw archief laat u het beste over aan een expert. Zo weet u zeker dat het proces nauwkeurig doorlopen wordt, dat de datadragers niet beschadigd worden en dat de digitale bestanden de gewenste kwaliteit hebben. Als u GMS inschakelt om dit proces voor u uit te voeren, profiteert u van al deze genoemde voordelen. Dit bedrijf digitaliseert al jaren uiteenlopende datadragers. Ze weten dan ook precies waar op gelet moet worden en weten keer op keer de gewenste kwaliteit te leveren. Zo weet u zeker dat het eindresultaat aan alle gestelde eisen voldoet. Reken op een specialist die met u meedenktAls u het scannen en digitaliseren van uw archief aan GMS overlaat, bent u er zeker van dat de digitale bestanden van uitstekende kwaliteit zijn. Om dit te bereiken, worden de documenten steekproefsgewijs of zelfs één op één door de experts van het bedrijf gecontroleerd. Ook worden de digitale bestanden nog nagewerkt. Maar nog voordat het zo ver is, wordt er eerst een inventarisatie van uw collectie en uw wensen gemaakt. Aan de hand hiervan stellen ze een plan van aanpak op, waarmee pas gestart wordt als u akkoord bent. |
https://gmsnl.com/ |